You tube i komentari

                                                                                            Photo by Artem Podrez from Pexels
Razmišljao sam kako gledanje glazbenih brojeva na youtubu može

adekvatno zamijeniti nedostatak glazbenih dvd-ova u Hrvatskoj. Međutim, naivno sam povjerovao u mogućnost da se u novi medij može ući bez

značajnih posljedica. U prvo vrijeme izgledalo je bajno. Klikam po omiljenim muzičarima i oni se odmah pojavljuju live. Različitost kvalitete pojedinih videa nije narušavala opći dojam jer uz sliku ide i činjenica o dokumentarnosti.

Međutim kad sam počeo čitati različite komentare slušatelja/gledatelja percepcija se počela raspadati na tekst, sliku i zvuk. Više nije odnos izvođač-ja/primatelj, nego izvođač-mi/primatelji, i to mi koji možemo komunicirati putem postova. Naišao sam par puta na interesantiju prepisku publike, nego što je bila sama svirka. Prepao sam se. To smo mi, stalno nešto brbljamo.



Primjedbe